[Ubuntu-be] Open standards presentation for the Apple Club Antwerpen

Wesley S. profox at ubuntu-nl.org
Sun Feb 25 23:22:29 GMT 2007

Op 25-02-07 heeft Adriaan Leijnse<lordmyth at gmail.com> het volgende geschreven:

> haha :D
> Op fosdem zat het ook vol met mensen die wel heel vriendelijk zijn op
> irc maar niet van hun laptop op kijken als je met hen een babbeltje
> wilt slaan... maar bij de meesten zal dat daar wel verlegenheid zijn
> (ik ben ook een beetje zo, maar niet zó erg). Het is inderdaad wel erg
> hoe onbeleefd dat soort nerds dat jij beschrijft zijn.

Nou, daar ben ik het toch echt niet mee eens, hoor. Ik hoop ook zeker
niet dat je de Ubuntu stand bedoelt, want wij hebben met veel mensen
contact gehad. Naast ons zat de KDE stand en die gasten waren ook heel
erg vriendelijk. Ik heb nog een lang gesprek met de mensen daar gehad
over de toekomst van KDE.

Ik heb eigenlijk niet veel verlegen mensen gezien op FOSDEM, maar ik
ben dan eigenlijk ook maar 1 keer FOSDEM rondgelopen; ik ben
voornamelijk bij de Ubuntu stand gebleven om daar te helpen. En ik
vond het echt wel gezellig.

--
Wesley Stessens <profox at ubuntu-nl.org>
Human Knowledge Belongs To The World - Antitrust (2001)