[Ubuntu-be] radio interview archive

Serge van Ginderachter serge at vanginderachter.be
Thu Feb 1 14:10:04 GMT 2007

On 2/1/07, Bart Broeckx <bartek at ubuntu-nl.org> wrote:
> Hier ben ik 't niet mee eens, als Linux nu nog voor nerds is dan is windows
> installeren ook voor nerds.
> XP heeft bijvoorbeeld nog nooit een grafische installer gehad ...
>
> De mensen die vinden dat Linux voor nerds is hebben zelf nooit geprobeerd om
> linux te installeren of behoren tot de kleiner wordende groep van mensen met
> moeilijke hardware.

I agree to disagree. The last people I helpdes with setting up Ubuntu
did a good jib by themselves. The only things I had to help out is
where things are less obvious from the GUI (codes stuff, wireless, ..)

Today again I witnessed some nices comments:
http://www.vanginderachter.be/2007/verschiet-nog-alle-dagen-van-dienen-ubuntu/

--
Serge van Ginderachter

http://www.vanginderachter.be/