Re: الاجتماع الاول لفريق اوبونتو العربي

Jad/Hakam madi Jad at Ubuntu.com
Wed Oct 8 11:57:06 BST 2008

معلومات طيبه, عليك بوضعها على ويكي الاوبونتو الخاص بك

--
Your Freedom is worth more than you think. Take advantage of it while
you can.

http://Ubuntu.com/  Linux for Human Beings
http://Nashmi.org/ Ubuntu Jordan LoCo
Mobile: 962 77 7795404
Skype: jadmadi
1024D/1BC049D2
CBBB C94C 7F28 8F65 1696 CF01 82DD 2C87 1BC0 49D2