[Kubuntu România] Articol prezentare Kubuntu

Ovidiu-Florin Bogdan ovidiu.b13 la gmail.com
Joi Oct 3 14:17:15 UTC 2013

Salutare Lume.

M-am uitat peste articolul scris de Ionel Ghidarcea[1] și mi-au venit câteva idei:

1. Pe pagina de Descarcă Kubuntu să modificăm LTS în STL și să scoatem „Long Term Support”, să lăsăm doar varainta în română.
2. La cuvintele sau expresiile pe care s-ar putea să nu fie atât de familiare la toată lumea să punem un tooltip (mesaj informativ). Un exemplu foarte elementar: puneți cursorul mouse-ului deasupra linkului de Google+ la articolul ăsta: http://ro.kubuntu.org/?q=node/7[2]
La subiectul ăsta mai putem dezbate ceva vreme. Am vorbit cu Cosmin și el mă va ajuta să facem asta cât mai ușor de utilizat pentru oricine.

La partea cu CD-ul alternativ: „/După instalarea sistemului se poate adăuga un mediu grafic la alegere. Această variantă este, evident, dedicată utilizatorilor avansați./” - *Incorect*. Acest CD are doar mediu text pentru instalare și instalează un Kubuntu 12.04 la fel ca cel normal.

Și nu în cele din urmă, felicitări lui Ionel pentru articol. Eu spun să-l publicăm pe site-ul oficial.

Fiind primul email pe care îl trimit, după ce v-ați abonat, vă rog să-mi confirmați fiecare (Reply to All), să fiu sigur că sunt setările în regulă. Cine nu confirmă în o săptămână consider că nu s-a abonat cum trebuie, și îi trimit un email să verific asta. Momentan sunt 10 persoane abonate, deci aștept 9 confirmări.

Cu stimă,
Ovidiu-Florin Bogdan
GeekAliens.com[3]

--------