[Kubuntu România]Articol prezentare Kubuntu

meriutacornel meriutacornel la gmail.com
Joi Oct 3 15:04:25 UTC 2013

On 03.10.2013 17:17, Ovidiu-Florin Bogdan wrote:

> Salutare Lume.
>

> M-am uitat peste articolul scris de Ionel Ghidarcea
> <http://tutorialekubuntu.blogspot.ro/2013/10/tutorial-prezentare-kubuntu-si.html>
> s,i mi-au venit câteva idei:
>

> 1. Pe pagina de Descarcă Kubuntu să modificăm LTS în STL s,i să
> scoatem "Long Term Support", să lăsăm doar varainta în română.
>
> 2. La cuvintele sau expresiile pe care s-ar putea să nu fie atât de
> familiare la toată lumea să punem un tooltip (mesaj informativ). Un
> exemplu foarte elementar: punet,i cursorul mouse-ului deasupra
> [...]
1. Articolul lui Ionel este bun de pus la "Tutoriale", dar nu cred că
trebuie să schimbăm LTS cu STL, pentru că ar crea confuzii. Vor fi
utilizatori care vor descărca de pe site, de ex. Kubuntu 12.04 *STL*,
apoi dacă vor avea vreo problemă sau caută s,i alte informat,ii care nu
sunt prezente pe site, el va căuta  după această denumire, iar
majoritatea răspunsurilor vor veni cu *LTS* în coadă.
2. Este bună ideea, merită implemantată
3.Se poate modifica, evident trebuie explicat ce înseamnă doar mediu
grafic :)
4. Off-topic: Am început să mai traduc din KDE, am trimis nis,te
traduceri lui Sergiu , mi-a confirmat ca le-a primit. Ai mai luat
legătura cu el, ai mai discutat despre acest lucru?