[ubuntu-tr] Geforce GT 240M Nvidia projeksiyon

Onur Cem Celebi occelebi at googlemail.com
14 Nis 2012 Cmt 16:37:37 UTC

Merhaba,

Hatırlattığınız için teşekkürler, projeksiyonu bağlamaya çalışırken
etc/X11/xorg.conf dosyasına birkaç satır eklemiştim, onları silip tekrar
kaydedince düzeldi. Acaba projeksiyonu doğrudan bağlamanın yolu var mı ?
Windows'taki gibi Windows tuşu + P gibi bir kombinasyon ya da ona benzer
bir kolaylık mevcut mu ?