[ubuntu-tr] kindle ...

Zeki ÇATAV zcatav at gmail.com
21 Eyl 2011 Çar 08:13:38 UTC

UTF8 ile ilgili genel bir problem benzer sorunu bazı programlarda hep
oluşturuyor. O programı çalıştırırken dil değişkenini o işleme özel
default (LANG=C) yapmak sorunu çözüyor. Bu çözümün yan etkisi de artık
dil default "C" olduğu için TR karakterlerin olmaması şeklinde size
dönüyor.
UTF8 içinde TR karakterlerin büyük/küçük harf eşleşmesinde bir sorun
doğuyor sanırım. "i" karakteri "İ" şekline dönünce sorun yaşıyoruz.
Yaşadığınız PDF içinde TR karakterlerin olmamasının çözümünü
bilmiyorum maalesef. Ama UTF8 den gelen bu sorunun TR için doğru bir
yolla çözülmesi gereken bir durum.
Bu arada PDF dışı (lit, epupv.b.) çevrimlerde de TR karakter sorunu
olup olmadığını kontrol edebilir misiniz?

21 09 2011 tarihinde amon debian <amon.debian at gmail.com> yazmış: