[ubuntu-tr] Kubuntu 64bit wma problemi

What you get is Not what you see wyginwys at gmail.com
9 Kas 2010 Sal 15:03:15 GMT

10.10 Kubuntu 64 bit bir bilgisayar uzerinde wma dosyalarini calalmiyorum,
Medibuntu reposunu ekledim. kubuntu-restricted-extras paketini yukledim.
gstreamer-puginlerini yukledim. gnome mplayer da yuklu. w64codecs de yuklu.
Fakat wmalari calarken atlamalar,cizirtilar oluyor.
Aslinda wmalari mp3 e de cevirmek de isimi cozer.Ama onu da yapamadim.
soundKonverter programi ile mp3 yapinca da ayni cizirtilar ve kesilmeler
oluyor.
Daha onceki surumlerde Amarok ile wma caldigimi hatirliyorum. Simdi niye
olmuyor anlamadim?

.avi dosyalarini dragon player ile oynatirken de bazi kesilmeler yasiyorum
bu arada.