[ubuntu-tr] Fwd: ubuntu 9.10 kurulum hatası

SAVAŞ ERD svserd at hotmail.com
23 Şub 2010 Sal 14:54:26 GMT

selamlar
ubuntu 9.10 image dosyasını tekrar indirmeniz gerekiyor. sorun kesinlikle çözülecektir. (download kesintisiz olmalı)

Date: Tue, 23 Feb 2010 14:19:53 +0200
From: huseyin at hersoy.com
To: ubuntu-tr at lists.ubuntu.com; linux-kurulum at liste.linux.org.tr
Subject: [ubuntu-tr] Fwd: ubuntu 9.10 kurulum hatası

Merhaba arkadaşlar, 80gb hdd olan windows xp kurulu sistemin 20 gb lık kısmına ubuntu kurmak istedim. ancak her denemem de ekteki hatayı almaktayım. evimde aylardan beri ubuntu kullanmaktayım, ne zaman kurduğumu unuttum diyebilirim.

konu ile ilgili ne yapabilirim, bir fikri olan var mı acaba?
Pcnin özellikleripent.4 3,202 gb ram80 gb hdd

hata adresi:http://picasaweb.google.com.tr/117239161068432555318/Ubuntu_error#5441411202845472194

Saygılarımla, iyi çalışmalar

Windows Live: Arkadaşlarınız size e-posta gönderdiklerinde Flickr, Twitter ve Digg'deki hareketlerinizi görürler.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/see-it-in-action/social-network-basics.aspx?ocid=PID23461::T:WLMTAGL:ON:WL:tr-tr:SI_SB_3:092010