[ubuntu-tr] wubi

M. Emin Akşehirli memedemin at gmail.com
3 Ara 2010 Cum 13:26:15 GMT

Wubinin kullandigi hard disk dosyasini her hangi bir gnu/linux
icerisinde acabilirsiniz. Yani, evet masaustu bilgisayarinizdan da
belgelerinize erisebilirsiniz. Butun Ubuntu dizinini kopyalamaniza
gerek yok, yalnizca Wubi'nin hard disk olarak kullandigi buyuk dosyayi
tasimaniz yeterli. Wubi kullanmadigim icin hard disk dosyasinin tam
yerini ve adini bilmiyorum, bu yuzden "buyuk dosya" olarak
tanimlayabiliyorum.

Dosyayi tasidiktan sonra daha onceki maildeki komutlari kullanarak
dosyayi mount edebilirsiniz.

Iyi calismalar diliyorum.

--
M. Emin Aksehirli