[ubuntu-tr] Fotoğraflara tarih eklemek

Fehmi YAZICI yazicifehmi at yahoo.com
30 Haz 2009 Sal 10:05:20 BST

Biliyorsunuz bazı dijital fotoğraf makineleri çektikleri fotoğrafların üzerine otomatik tarih atıyor. Bendekinde ise kendisi ile gelen programı windowsa yükledikten sonra resimlere tarih ekleyebiliyorsunuz. Bu program tabi linuxta çalışmıyor. Bu nedenle çekilen fotoğrafları kolay bir şekilde ubuntuya aktarabiliyorum (F-spot ile) ama tarih ekleyemiyorum. Bu iş için ubuntuda kullanabileceğimiz bir program var mı veya f-spot programı ile bu işi yapabiliyor muyuz?

Fehmi YAZICI