[ubuntu-tr] kablosuz ağlara otomatik bağlanmak

Emre Demirel emredmrl at gmail.com
31 Oca 2009 Cmt 12:32:50 GMT

Merhaba,
MSI Wind marka netbook'ta Xubuntu 8.10  kullanıyorum. RTL8187SE wireless
network kartını otomatik olarak tanımadı. Ben de internetten bulduğum bir
.deb paketini indirdim. Driver sorunsuz çalışıyor.
Ancak, kablosuz bir ağa bağlanmak için her açılıştan sonra System'den
Hardware Drivers'a gidip, driver'ı her seferinde pasifleştirip tekrar
aktifleştirmem gerekiyor.
Xubuntu'nun açılıştan sonra kablosuz ağlara otomatik bağlanmasını nasıl
sağlayabilirim ? Tamam driver çalışıyor, ama her seferinde aynı işlemi
yapmak hem sıkıcı geliyor hem de neredeyse 2 dakika beklemem gerekiyor.

Teşekkürler.