[ubuntu-tr] CNAME_lookup_failed_temporarily Hatası

M. Emin Akşehirli memedemin at gmail.com
21 Oca 2009 Çar 20:19:06 GMT

Hangisi Bey merhaba,

Bahsedilen sorunu mail sunucularindan birine (sizinki ya da
gonderdiginiz) baglanilamamasi olarak anlayabiliriz. Sorunun temporary
yani gecici oldugundan bahsediliyor. Sunlari deneyebilirsiniz:

- e-posta programina girmis oldugunuz sunucu adreslerini bir kez daha
kontrol edin. (tabi hangi programi kullandiginizi ya da hatayi ne
sekilde aldiginizi bilmiyorum)

- sunucu adreslerini pingleyip, pingleyemedinize bakin.

hatayi ne sekilde ya da ne yaparken aldiginizdan biraz daha
bahsederseniz sorunun cozumunde yardimci olabiliriz.

21.01.2009 tarihinde Hangisi Haklı? <editor at hangisihakli.com> yazmış:

Mobil cihazımdan gönderildi