[ubuntu-tr] acil 9.04 sorunu

Beytullah GENÇ mbeytullahgenc at gmail.com
28 Nis 2009 Sal 13:55:38 BST

Arkadaşlar
bende yaklaşık 2 yıldır Kubuntu kullanıyorum.
Her zaman sıfır kurulum yaptım. Upgradelerde her zaman sorun oldu. Paketleri
falan kopyalayın bir yere. indirilen paketleri tutan bir klasör vardı
apt/cache gibi bir şeydi. tam hatırlyamadım.

bunları yükleyin yada yükleyen bi script yazın. Güncellemeyi paketler
üzerinden yapın

Bu da benim yöntemim :-)

kolay gelsin
28 Nisan 2009 Salı 15:42 tarihinde Mert Hakki Bingol