[ubuntu-tr] acil 9.04 sorunu

Mert Hakki Bingol mertbingol at gmail.com
28 Nis 2009 Sal 13:42:52 BST

"Sakın yapma" abartı bir uyarı bence. Dört defa Ubuntu yükseltmesi
yaptım. Hep çakıldılar. Online güncellemeye güvenmiyordum sonuncusunu
alternate cd ile yapayım dedim o bile patlayınca artık en temiz çözümü
uyguluyorum. Kurulum CD'sini çekip, mevcut sistemimde home ve etc'yi
yedekledikten sonra sıfırdan kurulum yapıyorum. Sonra da home'u,
gerektiği yerde de etc'deki config'lerimi geri yüklüyorum. Sanki hiçbir
şey olmamış gibi aynen çalışmaya devam ediyor. Tek problem programların
baştan kurulması gerekiyor ama değer. Kafam rahat en azından. :)

Bu arada bir program vardı. Kurulu programlarının listesini tutuyor, sen
yeniden kurulum yapsan bile bunun yardımıyla eski programlarını yeni
sisteme aynen yüklettirebiliyordun.

Soruna direkt cevap olmadı ama güncelleme prosedürü ile ilgili tecrübemi
paylaşmak istedim. Sen de uygulayabilirsin bunu.

Mert