[ubuntu-tr] Firefox'da linke sağ tıklama problemi

Guardian samedkonak at gmail.com
18 Nis 2009 Cmt 12:33:42 BST

Merhaba, uzun zamandır ben de aynı problemi yaşıyorum.

sayfanın herhangi bir bölümüne sol tıklama yaparak ardından tekrar sağ
tıklama ile menüyü açmak istediğimde sorun düzeliyor.

ancak özellikle hevesle yapmış olduğunuz bir iş  yapaktaysanız veya acil
bir şeyler yapmanız gereken durumlarda can sıkıcı olabiliyor.

anlam verebilmiş değilim.