[ubuntu-tr] UBS'de Ubuntu

M. Emin Akþehirli memedemin at gmail.com
19 Kas 2008 Çar 21:06:57 GMT

Tam olarak bilmiyorum fakat, sorun ekran kartınızdan kaynaklanıyor olabilir.
Bazı ekran kartlarının gnu/linux sürücüleri ne yazık ki 1440x900'ü
desteklemiyor. Ekranınınız doğru tamınlandığına göre sorun büyük olasılıkla
bundan kaynaklanıyor. Eğer daha önce yapmadıysanız şu önerilerde
bulunabilirim:

- Kısıtlanmış sürücüleri kontrol ederek ekran kartınızın sürücüsü hakkında
bilgi alabilirsiniz. Kurulmamış ya da açılmamış olabilir.
- Ubuntu'yu başlattıktan sonra güncellemeyi deneyebilirsiniz. Bazı
kısıtlanmış sürücüler kurulmadıysa bunları da kurabiliyor.
- Sizde bakmışsınızdır ama
http://www.spickles.org/archives/2006/10/31/95/adresinde bir çözüme
rastladım, deneyebilirsiniz.

Kusura bakmayın daha fazla yardımcı olamıycam. Ekran kartınızın markasını ve
sonuçları da bizimle paylaşırsanız, en azından donanım seçerken daha
dikkatli oluruz.

Kolay gelsin.