[ubuntu-tr] kde4

Osman Kemal Kadiroglu okkadiroglu at gmail.com
10 Kas 2008 Pzt 19:18:51 GMT

Merhaba,

AMD64/Kubuntu8.04'den Kubuntu8.10'a geçtim ve sorunlarla uğraşamaya
başladım. Masaüstüm ben istemeden değişti. Artık masaüstüne indirdiğim
dosyaları grafik ekranda göremiyorum ama terminalden görüyorum. Ekranın
altında bulunan ve pencerelerimde nelerin çalıştığını gösteren çubuk
kararıyor. Cursor'u üzerine getirdiğimde benim kontrolü dışında bazen
görünür hale geçiyor. Bu çubuğu nasıl sabitlerim? Menü düğmesi
kendiliğinden yok oldu. Eski yerine koymak için "wiglet" olarak
ekliyebiliyorum ama istediğim yere koyamıyorum. kde3.5'e çok daha rahat
kumanda ediliyordu. kde4'ün ayarlarını istediğim gibi yapabilmek için ne
okumalıyım ve ne yapmalıyım?

Yardımlarınız için çok teşekkürler.

--
Osman Kemal Kadiroglu