[ubuntu-tr] netboot la ubuntu kurulumu

Erdal AVŞAR avsarerdal at gmail.com
6 Şub 2008 Çar 18:06:39 GMT

Bişey değil. sonucu ben de merak ediyorum doğrusu. Bir keresinde birinin
hard diskini kendi makineme kurup (onda da cd sürücü yoktu ve makinelerimiz
yapı olarak birbirinden farklıydı) bitirdikten sonra onun makinesine tekrar
takmıştım. herşey çok iyi gitmişti. hiç sorun yoktu

06.02.2008 tarihinde Emre Demirel <emredmrl at gmail.com> yazmış: