[ubuntu-tr] ubuntu Türkçe kurulum eksik

Erdal AVŞAR avsarerdal at gmail.com
6 Şub 2008 Çar 08:52:23 GMT

Merhaba,
Sorun sisteminizde iki dil paketinin kurulu olduğu anlamına geliyor (ben de
aynı sorunu yaşamıştım.) Ben sorunu Sistem menüsünde dil paketleri kısmı
altından halletmiştim. İngilizce ve Türkçe işaretliydi. İngilizce seçeneğini
kaldırarak tüm programların Türkçe olarak görüntülenebilmesini sağlamıştım.
(tabi sistem restart edildikten sonra)
Kolay gelsin.
Not: Sonucu paylaşın lütfen

05.02.2008 tarihinde ahmed yasar <yasar.tuncez at gmail.com> yazmış: