[ubuntu-tr] hdd bölümleme hakkında

Erdal AVŞAR avsarerdal at gmail.com
4 Şub 2008 Pzt 17:51:55 GMT

Merhaba,
Paket yazılım kaynaklarınızı güncelledikten sonra (üçüncü parti yazılım
kaynaklarını da dahil edin) qtparted (ya da partition) diye aratın bakalım
neler çıkıyor
örn: $ sudo apt-get install qtparted ya da synaptic arama kısmına qtparted
yazın. (aklıma ilk gelen yazılım bu). ama yanlış anlamadıysam siz zaten bi
linux kurmuşsunuz. bu durumda zaten disk bölümlendirme yapmış durumdasınız.
ve bu arada dikkat etmeniz gereken hard diski 4'ten fazla parçaya bölmenizin
riskli olacağıdır.
Kolay gelsin

03.02.2008 tarihinde devvrim <devvrim at gmail.com> yazmış: