[ubuntu-tr] netboot la ubuntu kurulumu

Erdal AVŞAR avsarerdal at gmail.com
4 Şub 2008 Pzt 17:46:23 GMT

merhaba,
fazla araştırmadan aklıma hızlıca gelenleri söyleyeyim, yanlışı bana ait;
ama önce şurası aklıma takıldı. ethernetiniz yardımıyla diğer pc lerden
dosya aldığınıza göre siz modemden dhcp de alıyorsunuz ve bağlantınızın
olmasını da bu dhcp'nin nimetlerine borçlusunuz. alternatifim şu olacak
windows'lu sistem ile samba paylaşımı oluşturun. windows'lu sisteme
çektiğiniz dosyaları bu samba'da paylaşıma dahil edin. kendi paket listenize
de windows yüklü olan sistemin ip adresini gösterin. bu şekilde sonucu
bizimle de paylaşırsanız diğer katılımcı arkadaşların da bilgisine sunmuş
oluruz.
Kolay gelsin

04.02.2008 tarihinde Emre Demirel <emredmrl at gmail.com> yazmış: