[ubuntu-tr] netboot la ubuntu kurulumu

Emre Demirel emredmrl at gmail.com
4 Şub 2008 Pzt 16:02:37 GMT

iyi günler.
toshiba potege 3400ct dizüstü bilgisayarıma ubuntu kurmak
istiyorum.bilgisayarın floppy si cd-rom u ya da usb boot özelliği yok.ben de
windows yüklü olan başka bilgisayar ile boot on lan yaptım. dizüstünü bu
şekilde bot etmeyi başardım. ancak paketlerin indirileceği yansıyı seçtikten
sonra "bad archive mirror" hatası alıyorum. hiç bir yansıdan indirme
gerçekleştiremiyorum.
bir kaç "tutorial" sitesinde modemin dhcp özelliğini kapatmam gerektiğini
öğrendim.dhcp yi kapattıktan sonra paketlerin indirilmesine başlayacak gibi
oluyor,fakat %0 da yine "bad archive mirror " hatasını alıyorum.
ubuntuforums.org dan yaptıım araştırmalar işe yaramadı.

ilginiz için şimdiden teşekkürler.