[ubuntu-tr] kablosuz baðlantý

M. Emin Akþehirli memedemin at gmail.com
28 Ara 2008 Paz 14:30:59 GMT

Merhaba,

Atheros kartlı kablosuz kartları Ubuntu içinde sorun çıkarıyorlar.
Bilgisayarınızda bu kartın olması sizin için küçük bir talihsizlik.
Aşağıdaki adreste anlatılanlar sanırım işinize yarayacaktır. Dilin sizin
için sorun olacağını sanmıyorum fakat işlemler, iyi anlatılmasına rağmen
karmaşık gelebilir. Bu durumda takıldığınız yerde yardımcı olabiliriz(m).
Çözümün anlatıldığı adres:

http://blog.hyperandy.com/2008/11/01/atheros-ar242x-ubuntu-810-ibex/

Bundan sonra çıkacak sorunlarınızda daha kolay yardımcı olabilmemiz için
ufak bir hatırlatma yapayım. Uçbirimi açtıktan (Uygulamalar -> Donatılar ->
Uçbirim) sonra aşağıdaki komutları vererek bilgisayarınızın donanımlarını
listeleyebilirsiniz. Bu donanımları bilmek sorununuzun çözümünü
kolaylaştıracaktır. Komutlar:

Bilgisayarın donanımlarının lisesi için:

$ lspci

bilgisayarınıza bağlı usb cihazlarını görmek için:

$ lsusb

Sitede anlatılanları yapabilirseniz, yeniden haberleşelim. Bu arada
yapılanlar için internet bağlantısı gerekiyor, sanırım ethernet üzerinden
kablo ile bağlanmanız gerekecek.

Kolay gelsin...