[ubuntu-tr] firfox

ANIL KARADAÐ anil.karadag at gmail.com
17 Ara 2008 Çar 21:09:37 GMT

Merhabalar, emin olun ki bu sorun cogu insanda meydana geliyor. Bende fx cok
fazla kaynak tuketiyor ve bahsettiginiz gibi klitlendigi coktugu anlarin
sayisi cok fazladir. Bunun kullandigim flash 9 ile alakali olabilecegini
ogrendikten sonra adobe flash 10 a gectim. Yaklasik 2 haftadir bir sikinti
yasamiyorum.

Bu arada cok fazla ekti sahibiyim denemez, vazgecilmez eklentim firebug var.

Fx i cok sevmeme ragmen yasadigim bu kotu performanslar beni de cileden
cikariyor. Siz konsoldan actiktan sonra hatayi inceler ve bizimle
paylasirsaniz super olur.

iyi calismalar

17 Aralık 2008 Çarşamba 17:52 tarihinde Osman Kemal Kadiroglu <

Anıl KARADAĞ
Bilgisayar Müh.
http://anilkaradag.info/blog