[ubuntu-tr] ubuntu 8.10 intel i945 xserver-xorg dosyası

Erdal AVŞAR avsarerdal at gmail.com
14 Ara 2008 Paz 13:24:33 GMT

Merhaba,
Aslında dpkg ile ilgili yöntemleri denemiştim. Ama sonuç vermiyor. o
yüzden ben de elinde yedek bulunduran arkadaşlardan istemiştim.
Yine de teşekkürler. Ben eski sürümlerimi bi kurcalayayım oraya
dönerim olmazsa. Beklerim acelem yok (stabil bi sürüm çıkana kadar)

14 Aralık 2008 Pazar 11:52 tarihinde ANIL KARADAĞ