[ubuntu-tr] Onemsiz sayilmasini istemedigim bir konu ustune konusalim diyorum

Ali Deniz EREN ali.deniz.eren at gmail.com
12 Ara 2008 Cum 20:38:05 GMT

Hakikaten, en güzeli hiç atmamak, atana da böyle tepki vermemek ve
tabi özele gönderilen tepki maillerini de listeye taşımamak.

Yasak olmadığı sürece mail atmak tabiki hakkınız. Maili beğenmemek ve
tepki göstermek de diğerlerinin hakkı.

Ama bazen en güzeli bazı haklarımızı kullanmamak. :)

Selamlar..