[ubuntu-tr] adobe

Such cancerus at gmail.com
6 Ara 2008 Cmt 20:33:41 GMT

Fikir vermesi açısından söylüyorum, Evince ile bahsi geçen faturaları
gözden geçirmek te herhangi bir sorun göremedim ben. Yalnıca
elektronik imza kısmında sertifika [1] kullanarak doğrulama nasıl
yapılır onu bilemiyorum. Sertifika dışında herhangi bir problem yok
gibi görünüyor.

[1]https://efatura.ttnet.com.tr/ttnetefatura/bilgi/imza_dogrulama.html