[ubuntu-tr] adobe

Sinan Can İmamoğlu sinancan at gmail.com
6 Ara 2008 Cmt 18:01:40 GMT

2008/12/6 Osman Kemal Kadiroğlu <okkadiroglu at gmail.com>:
> Merhaba,
>
> U buntu 8.10 kullanıyorum ve ttnet'in faturaları elektronik ortamda
> yollaması nedeniyle Acroread yüklemek zorunda kaldım. En son sürümü indirdim
> ve rpm konutu ile kurmaya çalıştım. Sonuçta bir sürü hata aldım ama yok
> denen yazılımlar makinemde var. Ne yapmalıyım.

PDF'leri sisteminizde zaten yüklü bulunan Evince yazılımıyla okumanız
her yönden daha iyi olacaktır. Başka bir dağıtım için hazırlanmış
paketleri (RPM) yüklemek sorunlara yol açma riski yüksek bir işlem.
Evince'de olmayıp da Acrobat Reader'da olan çok az sayıda ileri seviye
özellik var. İlla ki bunları kullanmam gerekir derseniz medibuntu
kaynaklarından alabilirsiniz. Böyle bir zorunluluk yoksa gereksiz bir
program.