[ubuntu-tr] Yazým Uslubu

Ozgur Karatas okaratas at member.fsf.org
17 Eki 2007 Çar 07:27:37 BST

2 ay değil de bundan yaklaşık 5 6 ay önce bu listede bir problem yaşamış ve
liste sorumlusu Talat Uyarer arkadaşımızın da desteği ile sorunu
halletmiştik. Fırat Küçük hocam böyle bir önerme yaptığında bende daha önce
yaşadığım probleme dayanarak görüşlerimi ifade ettim. Hedefte herhangi bir
liste üyesi olmadığı gibi listeyi karıştırmak için üye olan kişilere karşı
değerli liste üyelerinin ve ubuntu gönüllülerinin dikkatli olmasını baz
aldım mesajı yazarken... Olayı daha fazla uzatmaya gerek olmadığını
düşünüyorum ve eğer yanlış bir ifade cümle kurdu isem özür diliyorum.

iyi çalışmalar,

Ozgur Karatas
FSF Member

okaratas at member.fsf.org