[ubuntu-tr] Gutsy'de thunderbird problemi.

Timuçin Kızılay tim at savaskarsitlari.org
16 Eki 2007 Sal 06:00:06 BST

Merhabalar,

Kubuntu 7.04 kullanıyordum.  bir disk arızası sonucu / olarak
kullandığım disk bozuldu, neyse ki home ayrı bir diskteydi ve herşey
oradaydı. Ben de hazır kurmuşken gutsy RC indirip kurdum. Herşey
sorunsuz çalışıyor, güncellemelerin de hepsini yaptım, yalnızca ufak bir
problemim var, thunderbird içinde bir mailde linklere tıkladığımda
firefox açık değilse açılıyor, açıksa da yeni bir sekmede açıyordu
linki, şimdi tuhunderbird içinden maillerdeki linklere tıklayınca hiç
bir şey olmuyor. Var mı bir çaresi?