[ubuntu-tr] otomatik yedeklemeyi engellemek??

dozi dozi.1905 at gmail.com
11 Eki 2007 Per 14:09:06 BST

Çrş, 2007-10-10 tarihinde 22:01 +0300 saatinde, Yılmaz Uğurlu yazdı:
> Artı bir şey sildiğiniz dosyalar hangi dizin silme işlemini
> yaptıysanız o dizin içerisindeki .Trash isimli gizli klasöre
> aktarılır.
> .Trash isimli klasörüde silerek dosyaları diskinizden
> kaldırabilirsiniz.
>
> 2007/10/10, Mert Dirik <mertdirik at gmail.com>:
>
>         --

> Yılmaz Uğurlu ~ jabber : metoikos at jabber.org  ~ http://www.2nci.com ~
> İzmir

Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim eğer bu problemi çözemeseydim
ubuntumu baştan kurmak zorunda kalacaktım.

Tabi bu durumda çöp kutusunun kendi çöp kutunuz değil root'un çöp kutusu
>         olduğunu da göz önünde bulundurun. Yani yine sudo nautilus ile
>         nautilus'u açıp nautilus'la çöp kutusunu boşaltın.

kaç gündür fıldır fıldır aradığım arşivleri burada yazılanı uygulayarak
buldum ve sildim.Şimdi sabit diskim eski haline geldi 30 GB oldu.
Yardımlarınız için teşekkürler bu bilgileri de kendi sitemde paylaşarak
aynı problemi yaşayabilecek insanlara fikir vermesini sağlamak
istiyorum. Şimdiden herkesin bayramını kutlarım...

--
Özgürlük İçin:Pardus
http://www.pardus.org.tr/

Özgürlük İçin