[ubuntu-tr] otomatik yedeklemeyi engellemek??

Anıl KARADAĞ anil.karadag at gmail.com
9 Eki 2007 Sal 21:04:23 BST

shift+delete ile veriyi çöp kutusuna atmadan siliyoruz
delete ile çöp kutusuna atıyoruz. Ben hdd tarafında bu işlemlerin bir farkının
olmadıgını biliyorum. Ki hdd de silme işlemini şu şekilde biliyorum
sen veriyi sildiğin zaman hdd de bulundugu tam nokta(sektör track gibisinden)
veri yazımı için kullanıma yeniden açılıyor. Yani o alana yeniden veri yazmak için işaretleiyor.
Kısacası silme işlemi verinin üstüne yeni bir veri yazma işlemidir.
Silme işleminden sonra silinen veri boyutu boş alana ilave ediliyor
sendeki duruma gelince arşivlemeden önce boş alan 30 gb ,arşivlerini sildin 16 gb
ki burada silinmediği izlenimi doguyor başka bir durum yok ise.