[ubuntu-tr] otomatik yedeklemeyi engellemek??

dozi dozi.1905 at gmail.com
8 Eki 2007 Pzt 13:17:48 BST

merhabalar... ubuntum kendi kendine var/archives dizinine etc ve home
dizinlerimin tar.gz uzantılı olarak yedeklerini alıyor.bu işlem
neredeyse her gün tekrarlanıyor.Aldığı yedeklerde 10 GB'ı aşan
yedekler.Tabi bu durumda işlemcim kasılıyor ve ben bilgisayarımı 15
dakika boyunca neredeyse hiç kullanamaz duruma geliyorum.Ayrıca bir
müddet sonra doğal olarak disk alanımın yetersiz olduğuna dair mesaj
alıyorum.Kendim yedekleme işlemi biter bitmez "sudo nautilus" komutuyla
var/archives dizinine girerek ubuntunun bana sormadan aldığı yedekleri
elle siliyorum ve hard disk alanımı tekrar arttırıyorum ama bu da ayrıca
zaman kaybı oluyor.Bu can sıkıcı durumdan basit bir kodla kurtulmayı
hayal ediyorum :) teşekkürler....

--
Özgürlük İçin:Pardus
http://www.pardus.org.tr/