[ubuntu-tr] La Conte Tv Kartı Sorunu

Anıl KARADAĞ anil.karadag at gmail.com
8 Eki 2007 Pzt 10:58:03 BST

lspci da görünüyor ancak unknow yazıyor ise kernelde bahsedien chipset
için destek yok.

modprobe komutu: kernel e modül ekleme ve kaldırma işlemlerinde
kullanılır.Ve bunu super user iken yapabilirsiniz.

"sudo modprobe saa7134" bu kernel e saa7134 modülünü ekler , ben sizin
için uygun modül hangisidir bilemiyorum .

konuyla ilgili bir taramada su linki buldum
http://www.ubuntu-tr.com/v6/node/673

burada örnek birkaç modul yazılmış.İncelersen belki işine yarar.