[ubuntu-tr] grub ayrları

Mete Alpaslan alpaslanmete at gmail.com
27 Kas 2007 Sal 21:36:37 GMT

Levent SARI yazmış:
> kusura bakmayın yalnız burada 2 adet problem mevcut
>
> 1*/boot/grub ı root yetkisiyle açmak ve için ne yapmalıyım. Aslında
> benim problemim /boot/grub ı rootla açıp içine masa üstünde ki bir
> dosyayı kopyalamak istiyorum bunu nasıl yapabilirim.

coder at klan:~$ sudo vim /boot/grub/menu.lst
----->root şifreniz
ile dosyayı açtıktan sonra xpm.gz haline getirdiğiniz dosyanın yolunu ki
bu dosyayı /boot/grub altına kopyalayın menu.lst dosyasına yazın ...

> 2* "/boot/grub/menu.lst incelerseniz sizde ki grub ta /'hiddenmenu'
> /option" burayı bana daha detaylı açıklar mısınız? Nereden ve ne
> şekilde ulaşıp nereyi düzelteceğim.

menu.lst dosyasında arama yaparsanız hiddenmenu option vardır onun onune
'#' işareti koyarsanız grub menusu gelir gelmemesi içinse '#' işaretini
kaldırın....

kolay gelsin ...

/mete