[ubuntu-tr] grub ayarları

Timuçin Kızılay tim at savaskarsitlari.org
26 Kas 2007 Pzt 18:28:27 GMT

Levent SARI wrote:
> Arkadaşlar merhaba,
> Ben ubuntu 7.10 kullanıyorum, şu ana kadar ki tüm güncellemeleri yaptım.
> Ben açılıştaki o siyah grub ekranını daha şık bişeyle değiştirmek
> istiyorum bunu nasıl yapabilirim. Google dan "ubuntu grub ayraları" diye
> arattım ama bir sonuç alamadım.Yardımcı olursanız çok memnun olurum.
> Herksek kolay gelsin...

Bende açılışta hiç siyah grub ekranı çıkmıyor, direkt olarak KUBUNTU
logosu ve altta ilerleyen çizgi grafik çıkıyor ve çok kısa bir sürede
şifre girme ekranı geliyor. Açılışta est tuşuna basarsam grub menüsü
çıkıyor ama hiç kullanmadım, normal kullanımda grub'u görmüyorum bile,
direkt olarak kubuntu ile başlıyor, sanırım ubuntu da benzer olması gerek.