[ubuntu-tr] ekran çözünürlüğü

Anıl KARADAĞ anil.karadag at gmail.com
23 Kas 2007 Cum 14:04:05 GMT

en basitinden lspci komutu ile vga da görülen ekran kartı modeline
bakabilirsin. orada bir sorun yok ise nvidia yapılandırma aracı olan
nvidia-settings paketini yükle oradan  mevcut yapılandırmaları kontrol
eder ve sorun gördüğün yeri değiştirsin.

modprobe -l ile de mevcut kernel modüllerini listelersin.driverlar
kısmını inceleyebilirsin