[ubuntu-tr] font size

Anıl KARADAĞ anil.karadag at gmail.com
23 Kas 2007 Cum 10:37:31 GMT

ikinci sorunu göremedim CompizConfig Settings Manager paketi kurulu
değil ise kurman ayarlamalar için iyi olur, Genel kısmında bulunan
Desktop Cube ve Rotate Cube seçilir, eğer 4 den az masaüstün var ise
General options -> Dekstop Size -> Number of Desktop size ı 4 yap

ctrl alt sol sağ ile masaüstleri arasında geçiş yapıyorsun
ctrl alt basılı iken ekranı tıklayıp mouse hareketlerinle küp halini
görebilirsin