[ubuntu-tr] compiz fusion ve kenarlık problemi

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
21 Kas 2007 Çar 10:07:48 GMT

Merhaba,

ubuntu 7.04'den upgrade ile 7.10'a geçtim. Compiz-fusion kuruluydu.
Güncellemeden sonra da çalışıyor ancak pencereleri
boyutlandıramıyorum, taşıyamıyorum. (Örneğin firefox penceresi açtım,
masaüstünde başka bir yere kaydırmak için ya da pencereyi büyütmek
için ilgili yeri fare ile tutup çekiyorum: Olmuyor.)

Daha önce başka bir bilgisayarda böyle bir problemle karşılaşmış ve
xorg.conf dosyasında renk derinliğini 16 dan 24'e değiştirince
düzelmişti. Bu makinada zaten 24 bit derinlik kullanıyorum.

Bir de compiz-fusion kullanırken emerald temasından başka bir tema
nasıl kullanabilirim? Bir defa emerald'ı çalıştırmıştım, şimdi her
açılışta o tema ile geliyor.

yaşasın linux