[ubuntu-tr] kapsamlı download programı ?

Murat Tepegoz murattepegoz at gmail.com
21 Kas 2007 Çar 09:29:53 GMT

Arkadaslar, adi gecen download managerlari denedim, ancak hicbirisi
flashget kadar iyi degil. wine ile flashget kolayca kurulabiliyor, su
anda oyle kullaniyorum. Buna ek olarak downthemall gunluk kullanimda
oldukca basarili. Rapidshare'den felan buyuk dosyalar indirirken ise
bazen anlasilmaz bir bicimde download islemini resetliyor ve tekrar
baslatiyor. Bu yuzden dosyalar cok uzun surede iniyorlar. D4X, KGET,
Gwget ve diger programlarda ise rapidshare premium sifresi
girilemiyor.