[ubuntu-tr] terminal penceresi

Levent SARI floyd07 at gmail.com
17 Kas 2007 Cmt 15:54:32 GMT

arkadaşlar merbaha,
ben ubuntu kullanıyorum benim 2 sorum olacak;

1* bizim "terminal" yani "uçbirim" de kodları yazdığım imleç " []" böyle
kare şeklinde ben bunun normal "I" şeklinde yanıp sönen imleç olmasını
istiyorum bunu nereden ve nasıl değiştirebilirim?ayrıca uçbirime kısayol
tuşu atamak istiyorum örneğin F12 ye basınca otomatik olarak uçbirim
açılsın bunuda nereden ve nasıl değiştirebilirim?

2*benim gibi ubuntu kullanan bir arkadaşım,  bu sohbet  sitelerinde  ki;
sohbet uygulamasını çalıştıramadığını söyledi.
Sorunun ne olduğunu anlamak için bir kaç sohbet sitesine girip
baktığımda  aşağıdaki hatayı verdi.(Hata mesajını olduğu gibi yolluyorum.)
Ne yaptıysak olmadı.Aynı siteleri microsoft XP ile açınca herhangi bir
problem olmuyor, sanırım sorun java ile ilgili.
Ben synaptic ten bişeyler kurmayı denedim ancak olmadı ikimizinde
ingilizcesi yeterli seviyede olmadığı için ubuntu nun sitesinden de
bişey elde edemedik.
Google da çıkan sonuçlar netice vermedi, kısacası sıfıra sıfır elde var
sıfır.
İlgilenir seniz sevinirim.
Herkese şimdiden kolay gelsin.
Çok teşekkür ederim...

******************************************************************************************************
http://www.idealsohbet.com/chat.php?channame=Ask&nick=deniz wants to
load an applet.
GNU Classpath's security implementation is not complete.
HOSTILE APPLETS WILL STEAL AND/OR DESTROY YOUR DATA!

Click "Cancel" if you do not trust the source of this applet.
Click "Trust Applet" to load and run this applet now.
Click "Trust Applet and Add To Whitelist" to always load and run this
applet from now on, without asking.
The whitelist is a list of the URLs from which you trust applets.
Your whitelist file is " /home/deniz/.gcjwebplugin/whitelist.txt "