[ubuntu-tr] "uçbirim" ve "java" problemleri

Fırat Küçük firatkucuk at gmail.com
14 Kas 2007 Çar 07:24:29 GMT

Merhaba imleç boyutu bir systemcall ile düzeltilebilir. Ama bunun için
bu syscall'u kullanan bir programcık yazmanız ve bashrc dosyanıza
eklemeniz gerekiyor.

Kısayol atama işlemi ise şöyle:
Sistem>Yeğelenenler>Klavye Kısayolları
Buradan terminal için bir tuş kombinasyonu atayabilirsiniz.
veya tilda gibi bir uçbirim yazılımı kullanabilirsiniz.
Başka bir alternatifte Talat UYARER arkadaşımızın yazdığı uçbirim uygulamasıdır.
Kendisi gnomefiles'a koymuştu zannediyorum.

sun-java6-plugin paketini kurduğunuzda java appletleri düzgünce çalışacaktır.

iyi çalışmalar.

14.11.2007 tarihinde Levent SARI <floyd07 at gmail.com> yazmış:

Öğr. Gör. Fırat Küçük
ADAMYO Distance Learning