[ubuntu-tr] labtob ubuntu açýlýþ sorunu

Ýbrahim Eser ibrahimeser at istanbul.com
8 Kas 2007 Per 09:19:48 GMT

tavsiyenizi denedim, fakat sizdeki gibi bir mutlu sona ulaşamadım malesef.
grub un menu.lst dosyasındaki noapic nolapic komutlarını silince bu kez
bilgisayarım açılmadı. ben de değişiklikleri geri almak zorunda kaldım.
artık başka bir yol bakacağız. ilginize teşekkürler.

07.11.2007 tarihinde Evrim Furuncu <evrimfuruncu at gmail.com> yazmış:

> noapic ve nolapic komutları USB bağlantılarda sorunlar yaratmakta.İşletimsistemini kurulumunu yaptıktan sonra bu parametleri kernele vermeden sistemi
> açmayı deneyin.Bende de pavilion dizüstü vardı.Kurma işlemini bu
> komutlarla yapıyordum.Ama kurduktan sonra bu komutları
> kaldırıyordum.Sorunsuz açılıyordu.
> Ubuntu forumlarında görmüştüm sanırım.Bu parametreler bazı dizüstülerinde
> USB portlarını kapatıyormuş.

Ä°brahim Eser