[ubuntu-tr] labtob ubuntu açılış sorunu

devvrim devvrim at gmail.com
1 Kas 2007 Per 20:03:16 GMT

Merhabalar öncelikle kolay gelsin, geçen hafta içerisinde asus marka F3SC
modelli bir labtob aldım gelen OS vista idi, ubuntu kurmak istedim
önce 7.04ü denedim açılmadı, sonra
7.10 indirip denedim gene aynı sorun. Kurulum yapmak  için  ubuntu açılmıyor

Aramızda bu modelde labtob kullanıp böyle bir sorun yaşamış olan varmı acaba
?

Bu sorun hakkindaki fikirleriniz nelerdir nasıl aşabilirim ?

Debian kursam kurulumdan sonra açılmama gibi bir problem olabilirmi ?

vakit ayıracaklar için şimdiden teşekkürler
Kolay gelsin.

--

DevvRiM - Haydar ACER
www.devvrim.org