[ubuntu-tr] vmware server dvb-s digital tv kartı tanıtmak

Atilla Duru atillux at gmail.com
29 Haz 2007 Cum 14:33:14 BST

Eğer Vmware'nin lisanslı sürümü olan Vmware Workstation kullanırsanız,
usb aygıtlarınızı sanal makineye tanıtabilirsiniz. Tv kartınız da
usb'den bilgisayara bağlanıyor ise, sürücüsünü de kurduktan sonra, tv
kartınızı kullanabilirsiniz.
Virtual Box'ta da, usb aygıtları sanal makineye tanıtma özelliği var,
fakat bu özellik Virtual Box'ta da, sadece ücretli sürümünde bulunuyor.