[ubuntu-tr] vmware server dvb-s digital tv kartı tanıtmak

Fırat KÜÇÜK firatkucuk at gmail.com
28 Haz 2007 Per 20:53:09 BST

Bu sorunun ubuntu ile alakasını tam kestirememekle birlikte. Fiziksel
olarak /dev/dsp aygıtı gibi bir ses kartının, bir diskin, ağ kartının,
seri portun, paralel portun ve SCSI aygıtların vmware ile aktarımının
mümkün olduğunu biliyorum. Muhtemelen sizdeki kart bir PCI veriyoluna
sahiptir. Bu nedenle aktarımı pek mümkün olmayacaktır.

Belki vmware'in bilmediğim sürümleri PCI kartlar içinde bir emülasyon
sağlıyordur.

Aynı şey qemu için de geçerli.

Öğr. Gör. Fırat KÜÇÜK
ADAMYO Distance Learning