[ubuntu-tr] Bluetooth olayý

Yýlmaz Uðurlu yilugurlu at gmail.com
21 Haz 2007 Per 08:27:02 BST

Selamlar. Şu [1] sayfadaki yönergeleri uyguladıktan sonra telefonnum ve
bilgisayarım arasında (iki yönlü olarak da) sorunsuzca dosya transferi
yapabiliyorum. Belki işinize yarayacak bir şeyler çıkabilir.
[1] http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=34740

10.06.2007 tarihinde Yaşar Çınar Nar <yasarcinarnar at gmail.com> yazmış:

Yılmaz Uğurlu ~ jabber : metoikos at jabber.org  ~ İzmir