[ubuntu-tr] ubuntu 7.04 openoffice menüleri ingilizce

ahmed yasar yasar.tuncez at gmail.com
11 Haz 2007 Pzt 20:26:14 BST

Merhaba,

İlgilenen herkese teşekkürler. apt-cache search ile openoffice
paketlerini araştırıp Türkçe desteği buldum ve yükledim. Language'den
Türkçe'yi seçince düzeldi. Ama bence kurulum aşamasında dili Türkçe
seçtikten sonra bu programların yerel dil paketlerinin otomatik olarak
yüklenmesi ve ayarlanması gerekir diye düşünüyorum.

10.06.2007 tarihinde Atilla Duru <atillux at gmail.com> yazmış:

yaşasın linux