[ubuntu-tr] USB ile ilgil bir problem

baran baran at gonen.org
6 Haz 2007 Çar 20:14:35 BST

Arkadaşlar merhaba, okulumda kullandığım bilgisayarımda HP LaserJet 1018
kullanıyorum ve bu yazıcıyı tanıtana kadar USB ile ilgili problemlerim
yoktu. Ancak flashdisk tabir edilen çıkarılabilen bellekleri yazıcıyı
tanıttıktan sonra kullanamaz oldum. Ubuntu otomatik olarak bunları
görmüyor ve USB'den hiçbir flashdiski kullanamıyorum. Yazıcım da USB ve
ben hpj gibi birçok dosya ile yazıcıyı tanıtabildim.

Çok da veri olmadığından elimde, fazla bir çözüm olanağı bulamadım.

Konu ile ilgili yapabileceklerim nelerdir?

Şimdiden teşekkür ederim.

Hasan Baran
Teknik Öğretmen

Not: Dün 2 kişiye bugün de 1 kişiye edubuntu kurulumu yaptım, toplam
yönlendirdiklerim 50'yi aştı, bu gerçekten özgür yazılımın öğretmenler
tarafından nasıl ilerleyebileceğini gösteriyor. Öğrencilerimin ve mezun
öğrencilerimin bölümümü, hem de bir meslek lisesinin elektrik bölümünü
ubuntu/linux danışma merkezi olarak kullanıyor olmaları da oldukça
ilginç... :)